Friday, July 25, 2008

Alhamdulillah...............

Dengan berkat kita bersabar Allah campakkan kita satu keputusan yang baik. Akhirnya isu muzakarah ini di kira selasai dengan adanya perbincangan yang di lakukan dengan Majlis Syura Ulama' dengan Dato' Mursyidul Am.
Walau wujud perbezaan pendapat mereka semua tetap pemimpin yang kita semua kasihi. Mereka semua nya alim dalam bidang masing-masing. namun kita jangan sesekali berganjak dengan gerakan ini. Selepas Allah Taala berikan kemenangan hebat kepada kita baru-baru ini ,maka kita jaga lah sama-sama dengan kita kukuhkan barisan dan ukhwah bagi menerima cabaran akan datang. Kita sudah muak dengan janji-janji UMNO dan BN.
Semua orang berhak memberi pendapat masing-masing. Tetapi pendapat yang sebenar datang dari keputusan syura itu sendiri. Dalam jemaah islam kita diajar sistem syura dalam memilih pemimpin atau pun membuat keputusan..
Jika kita lihat dalm gerakan ikhwan muslimin wujud juga perbezaan pendapat dikalangan ulama' ikhwan, namun ukhwah di kalangan mereka tetap terjalin, ini lah yang kita mahukan, kerana hala tuju perjuangan kita tetap tidak berubah...
Sekarang ini lah masanya kita hendak UMNO sedar kesilapannya, apa yang telah dia buat kepada gerakan islam. Ana yakin orang yang khianat dengan perjuangan Islam pasti akan di balas oleh Allah. Kita semua jemaah Islam yakin dengan sikap pimpinan kita, dan ana yakin muktamar kali ini mesti hangat dengan isu muzakarah ini. ada juga dengan isu pakatan rakyat. Tetapi kita dengar ucapan dasar kali ini, kemana hala tuju kita selepas kemanangan yang Allah kurniakan kepada kita ini. Ana yakin Dato' Seri Presiden akan membawa PAS ke arah yang lebih mantap, kita lihat apa yang akan berlaku di muktamar nanti........................

TUNGGU DAN LIHAT!!!!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment