Thursday, March 11, 2010

teguran terbuka


apabila saya membuka laman web terengganukite , saya terbaca pada satu artikel bertajuk YB KHALID CABAR YB ZUL DEBAT MENGENAI KALIMAH ALLAH. saya teruja untuk membacanya. apa yang perlu saya sebut di sini, kenapa kita beri peluang kepada musuh untuk menyerang kita dengan isu yang sebegini??
saya mula berfikir yang patut berebat bukan islam dengan islam, tetapi yang sepatutnya bahas islam dan bukan islam. apa masalahnya kedua-dua Y.B ini. sekarang niat kita satu, untuk mempertahankan hak rakyat, ini lah misi dalam pakatan rakyat. saya menyeru kepada Y.B pakatan rakyat supaya balik kepada tajuk asal kita iaitu umno musuh kita, bukan dengan kita bertikam sesama sendiri. maaflah jika ayat saya ini membuatkan pihak-pihak berkenaan tersinggung tetapi kita perlu membuat satu perubahan kepada rakyat, agar rakyat dapat membezakan YB umno dengan YB pakatan.
ketepikan masalah peribadi, niatkan benar kerana allah. tu lah.......... dekati lah dan munajatlah pada allah wahai pejuang islam semua..!!!!!!!!!! hadirlah ke majlis usrah bagi memantapkan jemaah..

0 comments:

Post a Comment